21 Eylül 2017 Perşembe

D&P PARFÜM T4 Yorum (Tresor)

açık parfüm



Merhaba arkadaşlar. Ben kokulardan bahsedecektim blogumda ama bir türlü istediğim düzenlemeleri yapamadım. Neyse akışına bırakıyorum postların konusunu. :)

18 Eylül 2017 Pazartesi

Sonbahara ve dostlara merhaba



Merhaba sevgili dostlar. Sonbahar geldi belki biraz bloglar hareketlenecek diye düşünüyorum. Gerçi blogunda aktif olan birsürü arkadaşımız da var, onlara gıpta ediyorum.Ben debelenip duruyorum blog yazma konusunda ama buraya da kıyamıyorum senede bir gün de olsa yazayım buraya yahu :)

14 Nisan 2017 Cuma

Film Önerileri Ve Sohbet




Selam dostlar , umarım herkes iyidir. Yoğun, koşuşturması bol bir yaşamda çırpınıp gidiyoruz her birimiz. Biraz sohbet edelim mi ? Kahvelerimizi de alalım yanımıza🍵

4 Mart 2017 Cumartesi

BLOG TAKİBİ KOLAY YÖNTEM "RSS Feed Reader" VİDEO ANLATIM :)

Merhaba güzel arkadaşlarım!! Sonunda başardım videoyu çektim. Bir önceki postttan önceki postun devamı oluyor :) Yani bunun >> TIK

Videom aşağıda :)
Mutlu günler :)


2 Mart 2017 Perşembe

CHAPLIN; Komik Adamın Dokunaklı Yaşamı...



Merhaba arkadaşlarım nasılsınız? Bugün İzmirim öğleden sonra nasıl yağmurluydu , gök gürültüleri , şimşekler ... Çabuk geçti ama ;)

Biyografileri sever misiniz? Ben çok severim. Kısa olursa hele bayılırım. Netten indirdim bu kitabı. Nereden indirdğimi hatırlamıyorum ama Google'a yazarsanız kitap adını ve pdf oku indir vs diye ulaşılabiliyor bu kitaplara.

28 Şubat 2017 Salı

BLOG TAKİBİNİ NASIL YAPIYORSUNUZ

Merhaba arkadaşlarım nasılsınız ? Bugün İzmir kapalı kasvetli . Muhtemelen birçok şehir de bu şekilde. Aman kalplerimiz kararmasın da , ona ihtiyacımız var ;) 

Şimdiiii güzel arkadaşlarım size faydalı olabileceğini düşündüğüm bir bilgi aktarmak istiyorum. 
Bloglara üye oluyoruz , takibe alıyoruz. Yüzlerce blog arasından elemeler yapıyoruz , sadık kalıp gittiğimiz , dostluklar kurduğumuz , kapı komşumuz gibi bloglar var. Blogcanlarımızın çoğunu ezbere biliyoruz birkaç harfini yazınca Google adres çubuğuna , blog ismi otomatik beliriyor. 

17 Şubat 2017 Cuma

Gitar Videom!!! Sonunda Yayınladım :D



Merhaba arkadaşlar . Yeter yahu diyeceksiniz ne gitarmış :) Tamam tamam yayınladım:D
Biraz sallamasyon çalıyorum kabul ama yine de müziği çıkartabilmişim genel hatlarıyla Demir'e örnek olmuşumdur di miiii :D
Başta çok fazla konuşmuştum epey bir kırptım anca bu kadar kısaltabildim.İlk 3dk biraz konuşuyorum. Sonra gitara geçiyorum ;)
İzlerseniz yorumlarınızı bekliyor olacağım
Selamlar ve sevgiler ❤

16 Şubat 2017 Perşembe

Hurmalı Şekersiz Cezeryemsi Birşeyler ve Youtube Videom 👀





Arkadaşlarım merhabalar :)Önce size bir tatlı ikram edeyim tatlı tatlı konuşalım ;)  Kahvemin yanında böyle adını koyamadığım birşey yaptım. Sağlıklı Brownie diyenler var Youtube da ama pek brownie değil bence. Neyse yine de hoş birşey böyle lokum gibi cezerye gibi..
Tarifi vereyim yapmak isteyen yapsın en nihayetinde çok sağlıklı bir içeriğe sahip. Glutensiz, şeker ilavesiz, yumurtasız bir tatlı atıştırmalık. İçindekiler benim kendi ayarımda ölçüler. İsterseniz göz kararı birşeyler yapın.

15 Şubat 2017 Çarşamba

Bir adım attım postu müziğe bağladım :) 🎶



Karşımda duran ekrana bön bön bakıyorum şu anda..

Konuşacak onlarca konu , diyecek onlarca söz varken hiçbir sözcük beynimden azad olup klavyeme akamıyor. Anı , şu anı anlatmam istenirse; sadece maddesel boyutta etrafımda neler var onu aktarabilirim, belki bir yerlere varırım. Ama önce bir adım atayım :)

Koltukta oturuyorum. Halıda gitarım yatmış bana bakıyor. Hani demiştim ya Demir'i piyanoya heveslendirmek için biraz gitar öğrenmeye başlamıştım kendi kendime diye.
Maalesef epey bir ara verdim birkaç şarkı çalabilmiştim halbuki.

Bugün dedim hadi kızım yeniden al eline! o çalabildiklerini tekrar çal.
Bir de ne göreyim 5.tel kopmuş. Bizim çocukların işi belli. Yedek teller vardı. Yapabilir miydim ? Youtube'a baktım tel nasıl takılıyor evet yapabildim. Sonra akort application ım var cep telde, onu açtım gitarı bir güzel akort ettim.  2 tane şarkı var biraz kulaktan çalıyorum biraz tablere bakmıştım ama melodi çıkıyor ortaya. Bu şarkıları buraya ekleyeyim de dinleyin, dinlenin 

1. si  Can't Help Falling in Love with you ...

Ne kadar özel bir şarkıdır bu. Elvis Presley icrası zaten kalbimizin ortasında ama bir de şu düete bakın . Sevgililer Gününe müthis gidermiş 💑.
Nasıl bir güzelliktir gözlerinizi kapayıp dalıverin hayallere;)
Andrea Bocelli ve  Katharine mcphee düeti:>>> BURADAN DİNLEYEBİLİRSİNİZ


2.si de benim cidden çok sevdiğim bir TSM şarkısı "Avuçlarımda Hala Sıcaklığın Var" ...

İlk defa Mualla Mukadder ismini şarkıyı youtubedan araştrırken gördüm. Onlarca sanatçıdan dinledim ,Nesrin Sipahi de dahil , buna vuruldum cidden. Diğerlerinden o tadı alamadım nedense..
Ne müthiş bir sesmiş.


Gerçekten şunu anladım arkadaşlar yetenek öğrenme arzusundan başka birşey değil. Elbette alt yapısında kulağın olması sesin olması doğuştan gelen vasıflar amma velakin o istek , çaba olmazsa neye yararlar ki. O arzuya sahip olmaktır yetenek. 

İşte bu da böyle bir post olsun :) 

Bir sonraki postumda, becerebilirsem yarın, biraz gitarımı tıngırdatıp, hatta şarkı da söyleyebilirsem  videoya çekip youtube'a koyayım sevgili dostlarım:) acemi gitaristin hallerine bakalım hep birlikte :D

Maddesel izlenimlerimden konuyu buldum hatta hedefimi bile koydum. Demek ki bön bön bakmayıp , etrafımıza dikkatle bakıp analiz edersek hayatımıza ufak ama anlamlı dokunuşlar yapmış olacağız. Vay bee :) Kendime şaşırdım şimdi :D 

İyi geceler.. 💫
Güneş hepinizin üstüne neşe ile doğsun, taptaze umutlar getirsin 💗






13 Şubat 2017 Pazartesi

Bu Postun Altına Şiir Önerir misiniz? Sevgililer Gününe Özel Yayın Olsun muuu ❤❤



Ahaha arkadaşlar ben biraz böyle tuhaf bir insanım galiba cidden kendime hayret ediyorum :D
Neye gülüyorum biliyor musunuz şimdi ben şiir çok severim bunu her fırsatta dile getiriyorum. Bilenler bilir hani benim ablacazım Teraryum yapıyor ben de destekliyorum yaa, işte ben bu sosyal medyada Teraryum Perisini tanıtayım derken nasıl gaza geldiysem bilemiyciğiim gitmiştim şiir okumuştum aylar aylar önce youtube a koymuştum TeraryumPerisi kanalına.. Yukarıdaki benim sesimdir efenim..😂

Pablo Neruda hayranıyımdır dostlarım. Tamam buraya kadar herşey normal de ben niye gidip şiiri İNGİLİCCE okumuşum orayı bi diyiverin yahu... Zannedersem ingilizcesini dinleyip hayran kalıp gidip ingilizce okudum :) Ama sonrasında İspanyolcası yani orjinaline daha bi hayran kaldım:) Tamam söz İspanyolca okumayacağım :)

Beni dinledikten sonra İspanyolcasını da dinleyiverin aşağıda ne güzel ama di mi..;)




Aqui Te Amo/ Here I Love You /Seviyorum İşte Seni
Şiirin Türkçesinden birkaç satır yazıp kaçıyorum.

Seviyorum işte seni,
Kara çamlar arasında çözüyor kendini rüzgar,
Başıboş sularda yanıyor ay,
Geçiyor günler hep bir örnek , birbiri peşi sıra

Dans adımlarıyla yelken açıyor kar ,
Bir gümüş martı süzülerek iniyor batıdan,
Bazen bir yelkenli görünüyor
Yukarıda yüksek yüksek yıldızlar...


 Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun Arkadaşlarım. Hayatınız sevgiyle aşkla dolsun, kelebekler konsun kalplerinize ...:)


Veeee yorumlarda birkaç satır şiir,  şairiyle birlikte yada şiir adı ve şair adını eklemenizi rica ediyorum ;)
Sevgilerimle,