17 Mayıs 2016 Salı

Okuma Bayramımız ve Yoğun Tempo Raporum :)


Yakalıyoruuum Merak Etmeyin
Ya-ka-la-dım :)


Sevgili arkadaşlarım iş güç yoğunluğum biraz fazlaydı geçen hafta. Bir de üstüne oğlumun okuma bayramı tatili ve eğlencesi denk geldi. Kuzum kıyamam işe gelmek zorunda kaldı benimle. Neyse ki idare etti. Bol gözyaşıyla izledim okuma bayramını. O kadar sulugözüm ki ; ağlamaktan helak oldum:D  . Tüm çocuklara güzel ve aydınlık bir gelecek diliyorum. Allah yollarını açık etsin.

Benim sıpa da bir poz vermeyi sevmez hep kaçar fotoğraf çekilirken. Zar zor yakaladım iştee. Kılıktan kılığa giriyoruz biz anneler aaaa ama aaa !!! :D

Ben de bloglara pek gelemedim. Biraz instadan biraz twitterdan yetişmeye çalıştım. Şimdi yine rutine döneceğim inşallah. Çok merak ediyorum paylaşımlarınızı ;)

Bilerek yoruma kapalı tutacağım bu postu , yormayayım sizi. Biliyorsunuz ben yor(m)uyorum ahahah :D

Sonrasındaki postlarda yorumlarınızı hep beklicem tabi ki canlarım. Şimdilik hepinize sevgilerimi yolluyorum...